Archiwum komunikatów prasowych

12 listopada 2014

Co jeszcze zrobi George Clooney, by zdobyć filiżankę swojej ulubionej kawy? - nowa kampania Nespresso

Co jeszcze zrobi George Clooney, by zdobyć filiżankę swojej ulubionej kawy? - nowa kampania Nespresso

George Clooney znów pojawia się z filiżanką swojej ulubionej kawy w ręce! Powraca na ekran z kultowym „What else?” w najnowszej kampanii Nespresso, która wystartowała online 8 listopada. W nowym spocie Clooney spotyka swojego kolegę po fachu, francuskiego aktora Jeana Dujardina (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”) i… zostaje przechytrzony, chcąc napić się kawy. ...

Czytaj więcej >>

27 października 2014

Diament wśród kaw od Nespresso - Maragogype

Diament wśród kaw od Nespresso - Maragogype

Niezwykle rzadki, jedyny w swoim rodzaju gatunek kawy dostępny już od października w Polsce! Unikalna odmiana ziaren kawowca -Maragogype - tworzy wyjątkową edycję Special Reserve 2014 od Nespresso, kaw Grand Cru najwyższej klasy. ...

Czytaj więcej >>

23 października 2014

Kampanie marek Nestlé Polska S.A. nagrodzone Effie Awards 2014

Dwie kampanie marketingowe marek z portfolio Nestlé Polska S.A. zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Effie Awards. Obie kampanie – Z czego Kaktus ma polewkę oraz Bobo Frut – Smak Dzieciństwa – wykorzystując media społecznościowe, wzmocniły marki, poszerzyły ich grupy docelowe, a także przełożyły się na zyski ze sprzedaży. ...

Czytaj więcej >>

21 października 2014

Żywieniowe sposoby na jesienną chandrę

Żywieniowe sposoby na jesienną chandrę

Długie jesienne wieczory i przygnębiająca pogoda sprawiają, że nasz organizm spowalnia. Spada zarówno jego kondycja fizyczna, jak i psychiczna - czego efektem jest jesienna chandra. By złagodzić jej skutki chętnie sięgamy po tzw. poprawiacze humoru w postaci wysokokalorycznych posiłków i przekąsek. ...

Czytaj więcej >>