Archiwum komunikatów prasowych

26 listopada 2013

Komentarz Nestlé: Jaki kształt ma zdrowie?

Komentarz Nestlé: Jaki kształt ma zdrowie?

Fakt, że plasterek marchwi swoim wyglądem przypomina ludzkie oko, orzechy włoskie mózg, a cebula komórki organizmu nie jest przypadkowy. W dodatku to podobieństwo może nam ułatwić wybór najlepszych dla naszego zdrowia produktów. ...

Czytaj więcej >>

20 listopada 2013

Nespresso wspiera efektywny biznes

Nespresso wspiera efektywny biznes

Warszawa, listopad 2013 r. – Nie od dziś wiadomo, że by biznes był efektywny, ale i efektowny potrzebna jest… dobra, aromatyczna kawa. Towarzyszy spotkaniom z kontrahentami, dodaje energii - gdy pracujemy nad trudnym projektem, inspiruje – gdy szukamy kreatywnych rozwiązań. ...

Czytaj więcej >>

19 listopada 2013

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

W najnowszej reklamie Nespresso doGeorge'a Clooneya dołącza Matt Damon Warszawa, listopad 2013 r. – Nespresso, we współpracy z firmą Google, uruchamia nową odsłonę swojego kanału w serwisie YouTube. Innowacyjnej zmianie towarzyszy premiera najnowszej reklamy telewizyjnej z serii „What Else” pod hasłem „Przyjemność nie może być kompromisem” - z George’m Clooneyem oraz Mattem Damonem. ...

Czytaj więcej >>