30 maja 2018

Nestlé Pure Life z odświeżonym wizerunkiem

Nestlé Pure Life z odświeżonym wizerunkiem

Nestlé Pure Life zmienia wizerunek swojej marki. Odświeżone logo i nowa etykieta przekazują konsumentom, że przyszłość może być zdrowsza i lepsza, zaczynając od wody dobrej jakości.

Woda zajmuje ponad 70% powierzchni naszej planety. Jest źródłem życia i składnikiem wszystkich żywych organizmów. Mimo, że jej brak może wydawać się odległy, okazuje się, że ta wizja jest coraz realniejsza. W ciągu ostatnich 25 lat ilość wody pitnej na jednego mieszkańca spadła aż o 26%. Z czasem Nestlé dostrzegło, że dostęp do wody wysokiej jakości jest potrzebny w wielu krajach, a dziś zaspokaja tę potrzebę na około 50 rynkach na świecie.[1]

Od czasu wprowadzenia na rynek Nestlé Pure Life, kilkukrotnie zmieniał się jej wizerunek. Obecnie nowa etykieta przedstawia niebieską planetę – to nawiązanie do najważniejszego surowca na Ziemi – wody.

Nasza niebieska planeta, wyrażona w artystycznej formie akwareli, to sposób na wzmocnienie naszego przesłania, że zdrowsza i lepsza przyszłość zaczyna się od wody dobrej jakości. Logo łączy błękity, zielenie i akwamaryny, ukazując zarówno bogactwo, jak i subtelność; oraz pomaga podkreślić rolę wody w naszym życiu – mówi Piotr Marciniak, Kierownik Marki Nestlé Pure Life Oddział Nestlé Waters.

Marka zawsze była ukierunkowana na rodzinę, która tworzy przyszłe pokolenia. W nowym projekcie sylwetki są połączone ze sobą uniesionymi ramionami, widać energię, radość i optymizm. Razem posuwają się naprzód, idą w kierunku lepszej i zdrowszej przyszłości.

Nestlé ma nadzieję, że kampania zainspiruje wszystkich do nadania wodzie większej wagi w swoim życiu. W związku z tym firmie szczególnie zależy na tym, aby dotrzeć do rodziców, którzy mają wpływ na wybory swoich dzieci i rozumieją, że podejmowane dziś przez nich decyzje mają znaczenie w przyszłości.

[1] Baza danych wody butelkowanej Zenith Global, Value Sales of Still and Sparkling, 2016.

Kontakty:

Edyta Iroko