Media

19 października 2018

Nestlé S.A. ogłasza wyniki finansowe za 9 miesięcy 2018 roku

Nestlé S.A. ogłasza wyniki finansowe za 9 miesięcy 2018 roku

Pierwsze 9 miesięcy 2018 roku Nestlé S.A. zamyka na poziomie 2,8% wzrostu organicznego oraz 2,3% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego. 9-miesięczny raport wyników Nestlé za 2018 rok: Organiczny wzrost 2,8%, przy rzeczywistym wzroście wewnętrznym 2,3% (RIG) i pozytywnym wpływie zmian cen 0,5%, zgodnie z oczekiwaniami. ...

Czytaj więcej >>

19 października 2018

Nestlé świętuje Międzynarodowy Dzień Szefa Kuchni

 Nestlé świętuje Międzynarodowy Dzień Szefa Kuchni

20 października obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Szefa Kuchni. Z okazji tego święta mistrzowie kuchni z Nestlé i Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni pokażą dzieciom, że prawidłowe odżywianie dziś może prowadzić do spełnienia marzeń w przyszłości. ...

Czytaj więcej >>

10 października 2018

Nowość w kolorze szampańskiego złota - NESCAFÉ GOLD CREMA

Nowość w kolorze szampańskiego złota - NESCAFÉ GOLD CREMA

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy NESCAFÉ GOLD CREMA. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu NESCAFÉ GOLD, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium. ...

Czytaj więcej >>

27 września 2018

Więcej materiałów z recyklingu w opakowaniach Nestlé

Więcej materiałów z recyklingu w opakowaniach Nestlé

Nestlé deklaruje, że do 2025 r. w niektórych ze swoich opakowań produkowanych w Unii Europejskiej będzie używać więcej tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Do 2025 r. butelki, zakrętki słoików, puszki, tacki na produkty mięsne i folia termokurczliwa wykorzystywana do ich produkcji, a nawet warstwa PET w laminatach opakowań wytwarzanych przez Nestlé będzie zawierać przynajmniej...

Czytaj więcej >>

27 września 2018

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

Już 24 września startuje wielka loteria napoju kakaowego NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci poprzez zachęcanie ich do ruchu i aktywnej zabawy. W tej akcji promocyjnej marka NESQUIK podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, aby propagować sportowy tryb życia wśród dzieci i ich rodziców. ...

Czytaj więcej >>