06 listopada 2019
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię marki Maggi „Daj się zaskoczyć” oraz brązowe Effie dla kampanii Winiary „Misja Kaszotto” w kategorii Żywność.
Czytaj więcej
31 października 2019
W Polsce wszystkie fabryki Nestlé są w pełni „zero waste”. W całej Europie jest to aż 80% zakładów produkcyjnych firmy. Nestlé zakłada, że już w 2020 roku osiągnie cel „zero waste” we wszystkich swoich lokalizacjach. ...
Czytaj więcej
22 października 2019
Wspólne gotowanie z dziećmi może przynieść wiele korzyści. Dzieci, które pomagają w kuchni i aktywnie biorą udział w przygotowywaniu posiłków, mają większą wiedzę, jak dokonywać zdrowszych wyborów niż te, które nie angażują się w tego typu aktywności. Uczą się także zasad prawidłowego odżywiania. Poniżej przedstawiamy 7 wskazówek, które uprzyjemnią wspólne spędzanie czasu w kuchni.
Czytaj więcej
18 października 2019
Pierwsze 9 miesięcy 2019 roku Nestlé S.A. zamyka z 3,7% wzrostem organicznym oraz 3,0% rzeczywistym wzrostem wewnętrznym.
9-miesięczny raport wyników Nestlé za 2019 rok:
Organiczny wzrost 3,7%, przy rzeczywistym wzroście wewnętrznym 3,0% (RIG) i wpływie zmian cen 0,7%, zgodnie z oczekiwaniami. ...
Czytaj więcej
17 października 2019
Z okazji rozpoczęcia Europejskiego Tygodnia Umiejętności Zawodowych (ang. European Vocational Skills Week) Nestlé i europejscy partnerzy Sojuszu dla Młodych (ang. Alliance for YOUth) podsumowali, że w ciągu ostatnich trzech lat stworzyli ponad 215 000 szans zatrudnienia, praktyk i staży dla młodych w Europie.
Czytaj więcej
15 października 2019
Już po raz kolejny Nestlé otrzymało tytuł Global Compact LEAD w uznaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i za wdrażanie Dziesięciu Zasad odpowiedzialnego biznesu.
Czytaj więcej