Informacje korporacyjne

05 grudnia 2014

Nestlé zmniejsza ilość soli w swoich produktach. 10% soli mniej w produktach Winiary do 2016 roku.

Nestlé zmniejsza ilość soli w swoich produktach. 10% soli mniej w produktach Winiary do 2016 roku.

Już o 23% zredukowano obecność soli w produktach Winiary w latach 2005 – 2013. W latach 2014 – 2016 Nestlé będzie kontynuować ten trend – soli będzie mniej jeszcze o co najmniej 10%. Zgodnie z rekomendacjami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) konsumpcja soli nie powinna przekraczać 5g dziennie. ...

Czytaj więcej >>

20 listopada 2014

Nowy cyfrowy Raport Nestlé w Polsce w zakresie Tworzenia Wspólnej Wartości jest już dostępny na www.nestle.pl oraz fanpage’u Nestlé na Facebooku.

Nowy cyfrowy Raport Nestlé w Polsce w zakresie Tworzenia Wspólnej Wartości jest już dostępny na www.nestle.pl oraz fanpage’u Nestlé na Facebooku.

Gdzie Nestlé kupuje jabłka do produktów dla dzieci i niemowląt marki GERBER? Skąd pochodzą buraki do produkcji Barszczu Czerwonego WINIARY? Jakie działania podejmuje Nestlé w kwestii zużycia wody? Ile ton opakowań udało się zredukować w ciągu ostatnich 2 lat? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w nowym Raporcie Tworzenia Wspólnej Wartości za lata 2012-2013 dostępnym...

Czytaj więcej >>

23 października 2014

Kampanie marek Nestlé Polska S.A. nagrodzone Effie Awards 2014

Dwie kampanie marketingowe marek z portfolio Nestlé Polska S.A. zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie Effie Awards. Obie kampanie – Z czego Kaktus ma polewkę oraz Bobo Frut – Smak Dzieciństwa – wykorzystując media społecznościowe, wzmocniły marki, poszerzyły ich grupy docelowe, a także przełożyły się na zyski ze sprzedaży. ...

Czytaj więcej >>

16 października 2014

Nestlé nagrodzone Certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Nestlé nagrodzone Certyfikatem HR Najwyższej Jakości

Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami nagradza najlepsze praktyki HR w najważniejszych obszarach polityki personalnej. W Nestlé odpowiedzialne działania wobec obecnych i potencjalnych pracowników oraz wsparcie ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy to strategiczne priorytety na najbliższe lata. ...

Czytaj więcej >>

16 października 2014

Wyniki finansowe Nestlé S.A. po trzech kwartałach 2014

Wyniki finansowe Nestlé S.A. po trzech kwartałach 2014

Nestlé nine-month sales: broad-based organic growth of 4.5% in a volatile environmentSales of CHF 66.2 billion, organic growth of 4.5%, real internal growth of 2.3% • Growth in developed markets 0.5%, emerging markets 9.5% • Full-year outlook unchanged: we are still aiming for organic growth around 5% with improvements in margins, underlying earnings per share in constant currencies...

Czytaj więcej >>

06 października 2014

Nestlé sponsorem głównym Międzynarodowego Biegu Ptolemeusza w Kaliszu. Czy firmy powinny wspierać lokalne społeczności w miejscach, w których działają? Wywiad z Maciejem Klęczkiem, Dyrektorem Fabryki WINIARY w Kaliszu.

Nestlé sponsorem głównym Międzynarodowego Biegu Ptolemeusza w Kaliszu. Czy firmy powinny wspierać lokalne społeczności w miejscach, w których działają? Wywiad z Maciejem Klęczkiem, Dyrektorem Fabryki WINIARY w Kaliszu.

W niedzielę, 5 października 2014 roku, ulicami Kalisza pobiegła rekordowa liczba 980 biegaczy w 34. Międzynarodowym Biegu Ptolemeusza. Tak dużej imprezy biegowej jeszcze w Kaliszu nie było. Sponsorem głównym wydarzenia jest Nestlé Polska S.A., właściciel zakładu produkcyjnego Winiary w Kaliszu. ...

Czytaj więcej >>

09 września 2014

Wkrótce dostępny będzie nowy Raport Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce 2012-2013. Już dziś Nestlé ogłasza nowe zobowiązania Tworzenia Wspólnej Wartości 2014-2016.

Wkrótce dostępny będzie nowy Raport Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce 2012-2013. Już dziś Nestlé ogłasza nowe zobowiązania Tworzenia Wspólnej Wartości 2014-2016.

Nestlé ogłasza nowe zobowiązania Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV), czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. W ciągu najbliższych 2 lat firma skoncentruje się na 3 kluczowych obszarach: zasobach lokalnych, redukcji opakowań i wsparciu ludzi młodych na rynku pracy. ...

Czytaj więcej >>