Informacje produktowe

20 sierpnia 2014

Smakowe mleko modyfikowane NESTLÉ JUNIOR w nowych opakowaniach

Smakowe mleko modyfikowane NESTLÉ JUNIOR w nowych opakowaniach

Nestlé, które od ponad 145 lat dba o zdrowy rozwój najmłodszych, wykorzystało smaki miodu i wanilii, tworząc mleko modyfikowane dla dzieci od 1. roku życia. NESTLÉ JUNIOR o smaku waniliowym i NESTLÉ JUNIOR z miodem to nr 1 i nr 2 w segmencie smakowych mlek modyfikowanych.* Teraz dostępne są w nowych, bardziej nowoczesnych i kolorowych opakowaniach, dzięki którym rodzice łatwiej...

Czytaj więcej >>

10 kwietnia 2014

BOBO FRUT – Teraz Smaki Dzieciństwa zamykamy w słoiczku!

BOBO FRUT – Teraz Smaki Dzieciństwa zamykamy w słoiczku!

Radosne zabawy z rodzicami, wspólne czytanie, pierwsza majówka czy piknik – najpiękniejsze wspomnienia zostają z nami na zawsze. Podobnie jest ze smakami – te poznane w dzieciństwie pamięta się latami. Z myślą o smakoszach, tych małych i tych troszeczkę większych, znana polska marka z tradycjami – Bobo Frut, wprowadza nowe owocowe deserki, których receptura oparta jest na ulubionych...

Czytaj więcej >>

07 kwietnia 2014

Majówka z maluchem – niezbędnik mamy

Majówka z maluchem – niezbędnik mamy

Rodzinne wycieczki, pikniki, spacery – wspólne spędzanie czasu może być niezwykle przyjemne. Wystarczy tylko zabrać ze sobą kilka niezbędnych rzeczy, takich jak przekąski dla całej rodziny i ruszać w drogę! Jak ułożyć menu, które spełni oczekiwania maluchów? Z pomocą wszystkim mamom i ich dzieciom, przychodzą marki GERBER, NESTLÉ oraz BOBO FRUT. ...

Czytaj więcej >>

18 lutego 2014

Kaszki mleczno-ryżowe Nestlé na dobranoc

Kaszki mleczno-ryżowe Nestlé na dobranoc

Zdrowy, nieprzerwany sen jest niezwykle istotny dla prawidłowego rozwoju malucha. Dlatego tak ważna w jadłospisie malca jest kolacja, która powinna być bardziej treściwa i jednocześnie lekkostrawna. Smacznym i pożywnym pomysłem na wieczorny posiłek są Kaszki mleczno-ryżowe Nestlé Dobranoc w dwóch wariantach smakowych – z jabłkiem dla maluchów po 4. ...

Czytaj więcej >>

19 listopada 2013

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

W najnowszej reklamie Nespresso doGeorge'a Clooneya dołącza Matt Damon Warszawa, listopad 2013 r. – Nespresso, we współpracy z firmą Google, uruchamia nową odsłonę swojego kanału w serwisie YouTube. Innowacyjnej zmianie towarzyszy premiera najnowszej reklamy telewizyjnej z serii „What Else” pod hasłem „Przyjemność nie może być kompromisem” - z George’m Clooneyem oraz Mattem Damonem. ...

Czytaj więcej >>