19 listopada 2008

Głęboki smak w złotej filiżance

Głęboki smak w złotej filiżance

Elegancki prezent – złota filiżanka ze spodkiem czeka na każdego, kto już teraz zakupi NESCAFÉ Gold (200g) dostępną w nowej, limitowanej edycji.

Elegancka niespodzianka dołączona do opakowania kawy to najwyższej jakości, ręcznie malowana na złoto porcelana. Takiego prezentu nie można sobie odmówić.

Promocyjne opakowanie NESCAFÉ Gold z filiżanką przygotowała agencja ArtGraph.

W listopadzie ruszy świąteczna kampania reklamowa kawy NESCAFÉ Gold prowadzona w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat). Nowy spot reklamowy przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Na opakowaniach kawy NESCAFÉ Gold został umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, który informuje o wartościach odżywczych produktu.

Zestaw NESCAFÉ Gold z filiżanką będzie dostępny w sklepach w sugerowanej cenie ok.33 zł do wyczerpania zapasów.