08 października 2008

Dookoła świata z JOJO po nagrody

Dookoła świata z JOJO po nagrody

Nowy konkurs marki JOJO „W 60 dni dookoła świata” cieszy się coraz większą popularnością wśród najmłodszych internautów. W ciągu ostatnich dwóch tygodni około trzech tysięcy nowych użytkowników zalogowało się do serwisu. Chętnych na wirtualne zwiedzanie odległych zakątków świata wciąż przybywa.

22 września na stronie www.jojo.pl firma Nestlé uruchomiła unikalny konkurs. Każdy młody internauta otrzymuje wirtualny bilet i paszport, aby wspólnie z marką JOJO podróżować po wybranych krajach. Co dwa tygodnie pojawia się nowa wyprawa. Do tej pory uczestnicy zwiedzili już Meksyk. Tam poznawali podstawowe hiszpańskie zwroty, robili zdjęcia, grali w meksykańską Piniatę czy zbierali do swoich sombrero kuszące smakołyki. Ponad 500 uczestników przeszło już wszystkie dostępne zabawy i walczy o główną nagrodę – rower. Największą popularnością cieszy się wspomniana gra w Piniatę – do końca września 1,5 tysiąca internautów rozbiło te kulę pełną JOJO żelków.

Teraz kolej na Wielką Brytanię. Nowe gry i interesująca nauka języka to unikalne połączenie zabawy z edukacją. Przed nami wciąż czekają Egipt, Australia oraz Chiny.

 

  1. Zaloguj się na stronie www.jojo.pl
  2. Wybierz pierwszy kraj (Meksyk)
  3. Zagraj w dostępne gry, przeczytaj ciekawostki, naucz się nowych słówek
  4. Zyskaj pieczątkę w swoim wirtualnym paszporcie
  5. Teraz czas na nowy kraj i wspaniałe nagrody!

 

Od 1 grudnia na stronie www.jojo.pl będzie możliwość stworzenia własnego komiksu - twoich wspomnień z wakacji! (składniki komiksu będą dostępne na stronie)

 Każdy z krajów jest dostępny trzy tygodnie. W tym czasie można poznać ciekawostki z wybranego zakątka oraz zagrać w oferowane gry sprawnościowe. Za aktywny udział w rozgrywkach każdy uczestnik otrzymuje pieczątkę w swoim wirtualnym paszporcie. Dla najmłodszych, którzy odwiedzą co najmniej dwa kraje, wykonają wszystkie cztery dostępne w nich zadania, a następnie przygotują wspomnienia z podróży w formie komiksu (składniki komiksu będą dostępne na stronie), czekają atrakcyjne nagrody m.in. rower, aparaty fotograficzne czy maty do tańczenia.

 Serwis przebudowała i obsługuje agencja Discipline Media Group.

Marka JOJO oferuje dzieciom cukierki w dwóch formach: żelek i pianek. W portfolio żelek marki JOJO znajduje się 7 produktów: JOJO Wężyki, JOJO Misie, JOJO Tarantule, JOJO Super Cola, JOJO Moto, Jogodzianki (z nadzieniem jogurtowym), JOJO Nadziewaki (z nadzieniem owocowym) natomiast w portfolio pianek: JOJO Marshmallow, JOJO Kaczki oraz JOJO Zakręcone. Ostatnią nowością są smakowite, piankowe żelki w kształcie lodów – JOJO Lody.