19 października 2010

Stałe miejsca ekspozycyjne – Nespresso wyznacza nowe standardy obsługi klienta na polskim rynku

Stałe miejsca ekspozycyjne – Nespresso wyznacza nowe standardy obsługi klienta na polskim rynku

Warszawa, 18 października 2010 r.  – W miniony piątek, na terenie marketów ze sprzętem elektronicznym Saturn w Centrum Handlowym Janki oraz Targówek w Warszawie, otwarte zostały dwa stałe miejsca ekspozycyjne marki Nespresso, światowego lidera segmentu kawy porcjowanej najwyższej jakości. W tych specjalnie zaaranżowanych miejscach, na klientów czekają przeszkoleni konsultanci, gotowi odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące oferty firmy oraz sposobów przyrządzania kawy.

Wychodząc naprzeciw coraz szerszemu gronu konsumentów i osób zainteresowanych ofertą marki Nespresso, firma postanowiła wprowadzić pionierskie na polskim rynku rozwiązanie i otworzyć stałe punkty ekspozycyjne w wybranych punktach handlowych. Na powierzchni wydzielonych 6m2 konsumenci mogą zapoznać się z całą ofertą Nespresso, zadać pytanie konsultantowi oraz delektować się najwyższej jakości kawą Grand Cru.

Stałe miejsca ekspozycyjne Nespresso, choć obecne od kilku lat za granicą, to pionierskie rozwiązanie na polskim rynku. Takie niestandardowe rozwiązanie, pozwala klientowi nie tylko na zapoznanie się z ofertą eleganckich ekspresów i stylowych akcesoriów, ale również na bezpośredni kontakt z profesjonalną obsługą. Stała obecność przeszkolonych konsultantów jest odpowiedzią Nespresso na rosnące wymagania polskich konsumentów, którzy coraz częściej oczekują niestandardowej obsługi – powiedziała Joanna Turczyk, Marketing Manager w Nespresso Polska.

Budowanie świadomości marki wymaga specjalnych działań, w szczególności, jeśli dotyczy produktów premium. Nie oglądając się na konkurencję i jednocześnie cały czas podnosząc poprzeczkę, Nespresso wyznacza nowe standardy na kilku płaszczyznach: od najwyższej jakości mieszanek kaw Grand Crus, poprzez estetykę i design ekspresów, po najwyższy standard bezpośredniego kontaktu z klientem.

Zależy nam, aby nasi klienci, oprócz bycia na bieżąco z wciąż zmieniającą się ofertą firmy, mogli na swój sposób poczuć także klimat, jaki otacza Nespresso - poczuć smak, aromat i nastrój, w jaki wprowadza delektowanie się najlepszymi odmianami kaw Grand Crus - dodała Joanna Turczyk.

Stałe miejsca ekspozycyjne Nespresso od kilku lat obecne są na zagranicznych rynkach. W Polsce, otwarcie dwóch takich miejsc na terenie marketu Saturn w Centrum Handlowym Janki i Targówek, jest dopiero początkiem. Nespresso, licząc na obopólne korzyści sprzedażowe, docelowo chce rozwinąć sieć stałych miejsc ekspozycyjnych na terenie całego kraju.

***

Informacje o Nestlé Nespresso S.A.

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 3900 pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która obejmowała w końcu 2008 r. ponad 157 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Przez trzeci z kolei rok spółka Nestlé Nespresso S.A. była najszybciej rozwijającym się członkiem Grupy Nestlé – jedną z „marek wartych miliardy”, która po raz pierwszy osiągnęła w 2008 r. przychody powyżej 2 mld CHF i która utrzymuje od 2000 r. wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com
i www.nespresso.com/pl/pl