16 listopada 2011

Aguila: doskonałość na wielką skalę

Aguila: doskonałość na wielką skalę

Nowy ekspres Nespresso dla gastronomii

Firma Nespresso stale dąży do doskonałości i nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania w celu zapewnienia kawy najwyższej jakości, którą można cieszyć się zarówno w domu, jak i poza nim. Nespresso unowocześniając swój asortyment urządzeń z oferty dla firm, wprowadza rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli wiodących hoteli i restauracji.

Aguila to ekspres dla gastronomi, który gwarantuje uzyskanie idealnej kawy, dzięki połączeniu tradycyjnej metody parzenia kawy z najnowszymi technologiami Nespresso. Jest owocem współpracy Nespresso z Thermoplan AG, szwajcarską firmą specjalizującą się w produkcji nowoczesnych systemów do produktów mlecznych, będącej liderem w tym sektorze rynku od 1974 roku.

Efektem połączenia tych dwóch obszarów specjalistycznej wiedzy jest urządzenie parzące doskonałą kawę. Ekspres umożliwia wyjątkowo szybkie przygotowanie gorących i zimnych kaw, a także nawet najbardziej wyszukanych napojów na bazie mleka. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk. Cztery głowice ekstrakcyjne mogą pracować jednocześnie, dzięki czemu obsługa może zwiększyć wydajność w „godzinach szczytu”.

Jedną z zalet ekspresu Aguila jest jego modułowa budowa oparta na autonomii poszczególnych elementów urządzenia. Dzięki niej podczas naprawy jednej części ekspresu, kolejne mogą nadal pracować. Aby użytkowanie urządzenia było jeszcze prostsze, wyposażono je w półautomatyczny system codziennego czyszczenia i przepłukiwania – wszystko po naciśnięciu tylko jednego przycisku.

Zrównoważony rozwój jest dla Nespresso priorytetem. Dlatego też Aguila przechodzi do trybu oszczędzania energii po 30 minutach bezczynności, a do trybu maksymalnego oszczędzania energii po upływie dłuższego czasu.

Dzięki połączeniu stali inox i aluminium, Aguila to także elegancki wygląd. Z pewnością zrewolucjonizuje sposób, w jaki placówki obsługujące dużą liczbę osób oraz wiodące firmy serwują kawę.

Ekspres Aguila będzie dostępny w sprzedaży od 4 listopada 2011 r.

* * *

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

 Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com

O Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA to światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości porcjowanej kawy. Siedziba firmy mieści się w Lozannie, w Szwajcarii. Nespresso sprzedaje swoje produkty w ponad 50 krajach i zatrudnia 5500 pracowników. W 2010 r. firma posiadała globalną sieć 215 ekskluzywnych butików. W tym samym roku osiągnęła globalne wyniki sprzedaży na poziomie przekraczającym 3 miliardy CHF, a wzrost organiczny przekroczył 20%. Więcej informacji na stronie www.nespresso.com/mediacenter.