16 listopada 2011

Zenius: Prostota obsługi, niezawodność i doskonały smak kawy

Zenius: Prostota obsługi, niezawodność i doskonały smak kawy

Najnowszy ekspres z oferty Nespresso przeznaczony dla firm

Firma Nespresso stale dąży do doskonałości i nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania w celu zapewnienia kawy najwyższej jakości, którą można cieszyć się zarówno w domu, jak i poza nim. Nespresso unowocześniając swój asortyment urządzeń z oferty dla firm, wprowadza rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów biznesowych.

Najnowszym urządzeniem z oferty firmy Nespresso przeznaczonej dla firm jest ekspres Zenius, będący idealnym rozwiązaniem dla małych i dużych przedsiębiorstw, stawiających na wysoką jakość i prostotę obsługi. Łączy w sobie zupełnie nowe technologie i wszystkie zalety produktów i usług Nespresso.

Urządzenie jest wydajne i szybkie – podgrzewa wodę do temperatury optymalnej do przygotowania kawy w zaledwie 35 sekund. Posiada przy tym funkcję automatycznego wyłączania. Technologie zastosowane w ekspresie jeszcze bardziej ułatwiają firmie Nespresso dbanie o potrzeby klientów i umożliwiają zdalną konserwację urządzenia. 

Ekspres Zenius dostępny jest w sprzedaży od 7 listopada 2011 r. Wykonany został z materiałów wysokiej jakości gwarantujących wytrzymałość elementów wewnętrznych i zewnętrznych. Jego główne cechy to łatwa obsługa, niezawodność i gwarancja doskonałego smaku kawy.

* * *
Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

 Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com

O Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA to światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości porcjowanej kawy. Siedziba firmy mieści się w Lozannie, w Szwajcarii. Nespresso sprzedaje swoje produkty w ponad 50 krajach i zatrudnia 5500 pracowników. W 2010 r. firma posiadała globalną sieć 215 ekskluzywnych butików. W tym samym roku osiągnęła globalne wyniki sprzedaży na poziomie przekraczającym 3 miliardy CHF, a wzrost organiczny przekroczył 20%. Więcej informacji na stronie www.nespresso.com/mediacenter.