23 listopada 2011

Pierwsza telewizyjna kampania Nespresso w Polsce

Pierwsza telewizyjna kampania Nespresso w Polsce

Już 28 listopada George Clooney po raz pierwszy zagości na antenie polskich stacji telewizyjnych w roli ambasadora marki Nespresso.

Nespresso to światowy pionier i lider w sektorze kawy porcjowanej. Najwyższa jakość kawy, jaką dostarcza oraz innowacyjność w zakresie poszerzanego portfolio i podejścia do sprzedaży detalicznej sprawiły, że marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie. Jako marka premium, Nespresso dba o każdy szczegół, dzięki czemu oferuje konsumentom wyjątkowe doświadczenie kawowe. Obecnie, aby umocnić swoja pozycję również w Polsce, firma Nespresso przeprowadzi po raz pierwszy telewizyjną kampanię reklamową.

Spot zatytułowany „MISTAKEN” (Pomyłka), w reżyserii Guya Ritchie’ego, nakręcony został na mediolańskim osiedlu Garibaldi, gdzie na potrzeby zdjęć, stanęła specjalnie skonstruowana scena przypominająca Butik Nespresso. Humorystyczny, trzydziestosekundowy film pokazuje popularność kawy Nespresso, która przyćmiła blask znanego z dystansu do siebie Clooney’a. Zdobycie ostatniej, złotej kapsułki Volluto, rzeczywiście wydaje się mieć dla aktorek grających w klipie, większe znaczenie niż spotkanie ze zdobywcą Oskara.

Ideą Nespresso jest dążenie do tego, aby każdemu umożliwić przygotowanie doskonałego, aromatycznego espresso. Przeprowadzenie na polskim rynku pierwszej kampanii reklamowej, ma za zadanie umocnić pozycję marki w świadomości polskiego konsumenta.” - komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce. „30-sekundowy spot z udziałem George’a Clooney’a, wzmocniony będzie 15-sekundową prezentacją najnowszego ekspresu Lattissima+.” - wyjaśnia.

Scenariusze do obu spotów przygotowane zostały przez agencję McCann Paris. Kampania prowadzona będzie od końca listopada do końca bieżącego roku na antenie głównych stacji telewizyjnych TVP, TVN i Polsat, a także na kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Mec.

 

* * *

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter i www.nespresso.com/pl.

 

* * *
DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ:

w Butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53.

na stronie internetowej www.nespresso.com

na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/nespresso

 

* * *
Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com