02 grudnia 2011

Świat usług u Twoich stóp

Świat usług u Twoich stóp

Szacunek dla czasu konsumenta i dążenie do zapewnienia mu wygody, to wartości charakteryzujące najlepsze serwisy obsługi klienta. W pełni funkcjonalny sklep internetowy z płatnościami online, całodobowa, bezpłatna infolinia, czy ekspres zastępczy to tylko niektóre ze składników, które obok najwyższej jakości kawy, pozwalają Nespresso budować swoją pozycję marki premium.

Stały kontakt z konsumentami i umożliwienie im łatwego dostępu do swoich produktów to podstawa, bez której trudno jest funkcjonować współczesnym firmom. W pełni wyposażony sklep internetowy, gdzie w jednym miejscu wybrać można produkty z całego asortymentu marki, bezpiecznie za nie zapłacić, a następnie czekać tylko na dostawę, to rozwiązanie zapewniające konsumentom wygodę i oszczędność czasu. Całodobowa infolinia, dzięki której klienci otrzymają pomoc wykwalifikowanych konsultantów w każdej sprawie związanej z produktem, daje im komfort użytkowania i pewność, że nie pozostaną sami w razie pytań czy problemów.

Firma Nespresso może służyć za przykład takiego kontaktu z klientem. W internetowym sklepie marki, za ekspresy, kapsułki czy akcesoria zapłacić można kartą kredytową lub szybkim przelewem w systemie PayU. Dostępna przez całą dobę infolinia jest bezpłatna i służy jako miejsce, gdzie użytkownicy zamawiają kawę i inne produkty, zgłaszają ewentualne problemy, ale także gdzie mogą uzyskać informacje o ofercie i dowiedzieć się więcej na temat kawy, jej rodzajów czy pochodzenia.

Konsument, wybierając Nespresso może oczekiwać nie tylko produktów premium, ale również obsługi na najwyższym poziomie. Firma doceniając zaufanie, jakim obdarzają ją miłośnicy kawy, minimalizuje ewentualne trudności i niewygody z jakimi mogą się spotkać. Dla klientów dostępny jest serwis techniczny, a w przypadku konieczności oddania maszyny do naprawy, właściciel otrzymuje do dyspozycji ekspres zastępczy.

Nespresso ułatwia również wspólne świętowanie wyjątkowych chwil - zamówiony w sklepie produkt, na życzenie klienta, może zostać zapakowany i wysłany na podany adres jako prezent. Inną ciekawą usługą jest możliwość wypożyczenia dodatkowego ekspresu Nespresso. Dzięki niej, doskonała kawa może uświetnić organizowane przez nas przyjęcie.

Zabiegany konsument wysoko ceni dziś każdą chwilę wolną od pracy. Wiedząc to, Nespresso nie tylko oferuje kawę najwyższej jakości i wyjątkowe ekspresy, ale także dba o komfort klienta po dokonaniu przez niego zakupu.

 

* * *
Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter i www.nespresso.com/pl.

 

* * *
Dodatkowe informacje dostępne są:

W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na profilu marki w serwisie Facebook : www.facebook.com/nespresso

 

* * *
Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com