19 listopada 2013

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

W najnowszej reklamie Nespresso doGeorge'a Clooneya dołącza Matt Damon

Warszawa, listopad 2013 r. – Nespresso, we współpracy z firmą Google, uruchamia nową odsłonę swojego kanału w serwisie YouTube. Innowacyjnej zmianie towarzyszy premiera najnowszej reklamy telewizyjnej z serii „What Else” pod hasłem „Przyjemność nie może być kompromisem” - z George’m Clooneyem oraz Mattem Damonem.

„Partnerstwo z Google nie jest podyktowane tylko i wyłącznie nową kampanią reklamową w telewizji” – wyjaśnia Jean-Marc Duvoisin, Dyrektor Generalny Nestlé Nespresso S.A. „To kolejny krok w realizacji naszej strategii, który ma umożliwić miłośnikom kawy podróż do świata Nespresso dzięki nowoczesnej platformie cyfrowej, oferującej użytkownikom indywidualne treści i doświadczenia”.

Nowy telewizyjny spot z Clooneyem jest częścią cyfrowego kanału, na którym odbiorcy mogą odkryć nieznane filmy przedstawiające aktora w roli członka niedawno powołanego Zespołu Doradców ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso. Te nigdy wcześniej niepublikowane materiały wideo pokazują działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wraz z innymi klipami filmowymi można je oglądać na unowocześnionym kanale marki w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/nespresso. Jego wygląd i funkcjonalności zostały zmienione, by zapewnić członkom klubu Nespresso i internautom łatwiejszy dostęp do publikowanych materiałów, wygodę korzystania z serwisu oraz przejrzystość treści.

Matt Brittin, Wiceprezes Google Northern Europe odpowiedzialny za współpracę z Nestlé, powiedział: “Firma Nespresso to prekursor naszego programu Brand Partner Program dla marek, które działają i tworzą materiały tak, by w pełni wykorzystać możliwości swoich kanałów YouTube. Nespresso to globalna marka z gronem wyjątkowych konsumentów, z którymi współpracujemy, aby stworzyć multimedialne materiały nowej generacji. Przygotujcie się więc na wiele niespodzianek”.

W najnowszej reklamie z cyklu „What Else” odbiorcy zobaczą wieloletniego ambasadora marki Nespresso - George’a Clooneya. W serii humorystycznych scenek po raz pierwszy dołącza do niego Matt Damon - aktor i scenarzysta, zdobywca Oskara, prywatnie przyjaciel Clooneya. Podczas pracy przy najnowszym spocie dla Nespresso Damon powiedział: "Uwielbiam produkty i kawę Nespresso, ponadto również bardzo lubię George'a Clooneya".

W nowej reklamie Nespresso, wyreżyserowanej przez wielokrotnie nagradzanego Granta Heslova,George Clooney dostaje kosza od atrakcyjnej kobiety, która woli delektować się kawą Nespresso niż… nim. Główny przekaz reklamy mówi o tym, że filiżanka kawy Nespresso jest chwilą osobistej przyjemności, która nie może być kompromisem – nic nie powinno jej zakłócić ani ograniczać. Kampania reklamowa zadebiutowała w Polsce 15 listopada, będzie trwać do 22 grudnia. Została przygotowana przez IPG Group (Lowe Paris), za zakup mediów odpowiada agencja mediowa MEC.

***

Informacja o Nestlé Nespresso S.A.

Nestlé Nespresso S.A. jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 60 krajach i zatrudnia  ponad 8000 pracowników. W 2012 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 300 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

* * *
Dodatkowe informacje dostępne są:
W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/Nespresso