18 lutego 2019

Miej w sobie pragnienie! Ruszyła kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem

Miej w sobie pragnienie!  Ruszyła kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem

Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

 Nałęczowianka zdecydowała się na zmiany, dzięki którym butelka wody mineralnej tej marki jeszcze bardziej będzie się wyróżniać na sklepowych półkach. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób marka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem źródła, z którego pochodzi woda.

Rebrandingowi Nałęczowianki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest hasło „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje bowiem, że warto wierzyć w siebie, próbować nowych rzeczy i przekraczać własne granice, by uwolnić cały swój potencjał, ale równocześnie należy dbać też o odpowiednie nawodnienie. Ogólnopolska kampania reklamowa obejmować będzie m.in.: telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe. Jednym z elementów są dynamiczne spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje takie, jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji. Kreacją kampanii zajęła się agencja Przestrzeń, natomiast planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Wavemaker.

 Oprócz zmiany szaty graficznej, Nałęczowianka wprowadza także innowacje w ramach segmentu małych formatów, m.in. wodę niegazowaną 0,33l, wodę delikatnie gazowaną 0,5l i czteropak wody niegazowanej 0,5l.